Prisvärda körkortsutbildningar

Vi har ett flertal körkortsutbildningar för körkortsklasserna A, B96, BE, C1, C1E, C, CE D. Du får hjälp av erfarna lärare, moderna fordon samt de bästa utbildningsverktygen för din inlärning. Välkommen till oss i Östersund.

Rally

All information om din körkortsutbildning samlas i detta moderna affärssystem. Logga in med dina uppgifter så har du tillgång till allt som berör din körkortsutbildning på CDE Z Trafikskola.

Starta Rally

Filmer

Nu kan ni som går en körkortsutbildning hos oss se utbildningsmaterial i filmformat, direkt på Vimeo. Säg till på kontoret så får du gratis en länk med kod till ett komplett paket som motsvarar Trafikverkets krav vid körprov.

Om du inte går en körkortsutbildning kan du hyra filmpaketen via följande länkar:

CDE Z Trafikskola Undervisningsvideo (ZUV) ger dig:
  • Snabbare och billigare körkortsutbildning.
  • Videofilmer till alla körmoment.
  • Du kommer snabbare ut i körning vid lektion.
  • Filmat i samma trafikmiljö som du kör upp i.
  • Mängdträning hemma på rätt sätt.
  • ZUV paketet ingår för inskrivna elever.
Körkortsutbildningar, Körkortsutbildning, Östersund
Perception

Ger dig möjlighet att via internet ladda ner övningstester för de körkortsbehörigheter vi har samt övningstester funktion för de tyngre behörigheterna C CE D , Yrkeskompetens.

Starta Perception (övningsfrågor) genom att klicka nedan:

Körkortsutbildningar, Körkortsutbildning, Östersund