Körskola

Välkommen till en körskola Östersund som inte prutar på kvalité. På vår körskola får du lära dig ett ekonomiskt körsätt och givetvis blir du erbjuden att träna de farliga momenten som t.ex. vänstersväng och omkörning. Vår körskolas samlade erfarenhet är din kvalitetsgaranti. Körkortet ger dig frihet oavsett om du tar körkort för personligt bruk eller en yrkesförarutbildning. Utbildningen på vår körskola ger dig stora möjligheter i både nöje och arbete.

Nyhet! Nu finns alla körmoment med förberedande video. Fördelar med CDE Z Trafikskola undervisnings video:

• Snabbare & billigare körkortsutbildning
  • Du förbereder dig till nästa lektion
  • Filmat i samma trafikmiljö som du kör upp i
  • Mängdträning hemma på rätt sätt
Körskola, Östersund
Våra körkortsutbildningar

Utbildningarna på CDE Z Trafikskola följer givetvis transportstyrelsens kursplaner med hjälp av körskolans godkända undervisningsplaner. Undervisningsplanerna hittar du vid receptionen. De beskriver detaljerat hur din utbildning är upplagd.

När du startar en körkortsutbildning på vår körskola kan du givetvis få en kostnadsberäkning av din lärare. Teorimaterialet ingår i teorikursen för respektive behörighet. Dessutom ingår obegränsade prov via webben helt gratis under första året. Vår körskola använder STRs material.

Under fliken utbildningsfilmer här på CDE Z Trafikskolas hemsida hittar du filmer med bland annat säkerhetskontroller mm.
Betalning sker genom kort- eller kontantbetalning i receptionen. Alternativt via faktura. Du kan även ansöka om STRs förmånliga lån via Resursbank.

Vi på CDE Z Trafikskola i Östersund hjälper dig att nå ditt mål. Varmt välkommen in!

KörskolaÖstersund